نشست تعاملی کمیته امداد امام(ره) کشور و اداره‌کل زندان‌های فارس با هدف ارتقاء خدمات حمایتی به زندانیان و خانواده آنان برگزار شد

با حضور علی اکبری مدیر کل اقدامات حمایتی و مددکاری کمیته امداد کشور، اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندان‌های فارس، بدری معاون مدیرکل کمیته امداد فارس و قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز، نشست تعاملی بررسی راهکارهای ارتقاء خدمات حمایتی و معاضدتی به زندانیان و خانواده های بی بضاعت آنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، با حضور علی اکبری مدیر کل اقدامات حمایتی و مددکاری کمیته امداد کشور، اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندان های فارس، بدری معاون مدیرکل کمیته امداد فارس و قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز، نشست تعاملی بررسی راهکارهای ارتقاء خدمات حمایتی و معاضدتی به زندانیان و خانواده های بی بضاعت آنان برگزار شد.
در این نشست دکتر علی اکبری با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت ها می بایست برای کمک به خانواده های در معرض آسیب، بی بضاعت و نیازمند زندانیان استفاده شود تصریح کرد: با برنامه ریزی لازم و هماهنگی بیشتر فی مابین اداره کل زندان ها، کمیته امداد و انجمن می توان خدمات حمایتی و پوشش حداکثری را برای خانواده های زندانیان به ارمغان آورد.
وی مشکل مسکن خانواده‌های زندانیان را یکی از مهمترین مشکلات پیش رو عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکل می بایست از ظرفیت خانواده های زندانیان و همچنین از ظرفیتهای تعریف شده دولت جهت ریشه کنی فقر در این خصوص استفاده کرد تا در نهایت خانواده های زندانیان بی بضاعت به سرپناه مناسب دست یابند.
اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندانهای فارس نیز در این نشست با استقبال از پیشنهادهای ارائه شده توسط دکتر علی اکبری گفت: از ظرفیت تشکل های مردم نهاد و خیرین و البته توان و ظرفیت خانواده زندانیان بهره گیری می شود تا در قالب فرآیندهای تعریف شده بتوان مشکلات ناشی از نبود و سرپرست خانواده های زندانیان را به حداقل رسانده و آنان را از مشکلات اقتصادی و... خارج ساخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha