آزمون طرح شناسایی نیروهای مستعد و نخبه سازمان زندان‌های کشور در شیراز برگزار شد

آزمون طرح شناسایی نیروهای مستعد و نخبه سازمان زندان‌های کشور ویژه منطقه ۴ آموزش و پژوهش سازمان با حضور استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندان های استان فارس گفت: در این طرح و آزمون علمی ۱۱۲ نفر داوطلب از استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد شرکت کردند.
اسحاق ابراهیمی افزود: رئیس سازمان زندانهای کشور شناسایی نیروهای مستعد،نخبه و کار آمد را در پروژه شایسته سالاری و جانشین پروری از جمله اولویت های دوازده گانه تبیین و ترسیم نموده است، از این رو در قالب این طرح تلاش می‌شود پرسنلی که دارای استعداد و ظرفیت های مناسب مدیریتی هستند شناسایی شده تا پس از فرایندهای آموزشی در دوره‌های ویژه زندانبانی در آینده به عنوان مدیران بخش‌های مختلف به کارگیری شوند.
ربیعی معاون مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندانهای کشور نیز با بیان اینکه امروز در هیچ دانشگاه و مرکز آموزش عالی بحث زندانبانی به صورت علمی مطرح آموزش داده نمی،شود، رویکرد قالب امروز در سازمان زندانهای کشور را محور دانایی عنوان داشت و گفت: با دیدگاه رئیس سازمان زندانهای کشور ، مقوله تربیت مدیران آتی سازمان به عنوان یکی از اولویت های دوازده گانه سازمانی و طرح استعدادیابی و نخبه شناسی در بین نیروهای موجود از بین داوطلبان در حال اجراست.
دکتر ربیعی ضمن تشکر از مدیر کل زندانهای استان فارس و همکارانشان به واسطه میزبانی شایسته این حوزه امتحانی گفت: امروز پرسنل کشور در ۱۰ حوزه در سراسر کشور در حال انجام آزمون هستند، این عزیزان آینده در فرایند تربیت مدیران آتی قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha