پروژه جدید زندان گرمی با پیشرفت ۹۵درصدی به‌زودی از بافت شهری خارج می‌شود

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در راس هیاتی متشکل از معاون اداری مالی و رییس اداره قضایی در سفر یک روزه خود به شهرستان گرمی ضمن بازدید از زندان و دیدار با کارکنان، سربازان و مددجویان با حضور در مجتمع قضایی گرمی با رییس دادگستری این شهرستان به گفتگو نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، به دنبال تداوم بازدیدهای دوره‌ای و در راستای پیگیری‌های مستمر جهت نظارت بر وضعیت زندان‌ها و استماع مشکلات زندانیان، صبح امروز مدیرکل زندان‌های استان از مرکز تامینی شهرستان گرمی بازدید و ضمن حضور در مجتمع قضایی با رییس دادگستری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی، امجدی، از پیشرفت ۹۵درصدی پروژه زندان جدید گرمی خبر داد و گفت: زندان فعلی این شهرستان در بافت شهری قرارگرفته و از نظر ساختمانی استانداردهای لازم را ندارد لذا در راستای احقاق حقوق شهروندی زندانیان و رفاه حال خانواده آنان و رعایت سرانه مصوب برای هر زندانی در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، خواب و... با همت و پشتکار مسوولین ذیربط درصدد اتمام هرچه سریع‌تر این طرح عمرانی هستیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود ضمن قدردانی از مسوولین اجرایی و قضایی که به نحوی در پیشرفت این پروژه دخیل بوده و برای اختصاص بودجه مناسب، تعامل سازنده‌ای با نهادهای ذیربط و مجموعه زندان‌ها داشتند، خواستار حمایت مضاعف مسوولین و سرعت‌بخشی به روند کاری این طرح شد.

عالی‌زاده، رییس دادگستری شهرستان گرمی نیز خروج زندان فعلی از بافت شهر و اتمام زندان جدید را مطالبه عموم مردم منطقه دانست و در خصوص حمایت و جلب مشارکت مسوولین شهرستان قول همکاری داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha