جشن تولد سربازان آذرماهی ندامتگاه تهران‌بزرگ برگزار شد

جهت افزایش انگیزه خدمتی و ارتقاء روحیه جوانی و شادابی پرسنل وظیفه طی مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و فرمانده یگان حفاظت مجتمع جشن تولد 10 نفر از سربازان متولد آذر ماه ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیر ندامتگاه تهران‌بزرگ در مراسمی که به منظور افزایش انگیزه خدمتی و ارتقای روحیه جوانی و شادابی پرسنل وظیفه، با حضور مسئولان فرهنگی و فرمانده یگان حفاظت این ندامتگاه برگزار شده بود با اشاره به وظیفه خطیر سربازان در زمینه حفظ امنیت گفت: بخش عمده‌ای از نیروی امنیتی مجتمع از جوانان در کسوت مقدس سربازی تامین می‌شود و این جوانان دوشادوش نیروهای پایور به عنوان مدافعان حریم امنیت، تامین امنیت این مجتمع را عهده‌دار هستند.

وی ادامه داد: خدمت سربازی به‌ عنوان فرصت رشد و شکوفایی جهت ادامه مسیر زندگی می‌باشد و تجربیات به دست آمده در این دوران، راهگشای برخی از مشکلات در آینده است.

مدیر مجتمع با اشاره به برگزاری جشن تولد سربازان آذر ماهی گفت: با توجه به شرایط کاری در محیط زندان این جشن جهت افزایش انگیزه خدمتی و از همه مهم‌تر ارتقاء روحیه جوانی و شادابی پرسنل وظیفه انجام گرفت زیرا تجربیات دوران سربازی می‌تواند به خاطره‌انگیزترین سال‌های زندگی تبدیل شود.

مزدارانی تصریح کرد: با توجه به دوری سربازان از خانواده‌های خود برنامه‌های فرهنگی و برگزاری این جشن‌ها نقش بسزایی را در بالا بردن راندمان کاری پرسنل وظیفه و همچنین کاهش آسیب خواهد داشت.

مدیر مجتمع خاطر نشان کرد: سربازان با جدیت در امور محوله و رعایت نظم و انضباط و پایبندی به امور می‌توانند ما را در امر خطیر زندانبانی همراهی نمایند و ما مسئولان نیز در ارتباط با سربازان که دوران خدمتشان را در این مرکز سپری می‌کنند، وظایفی داریم.

شایان ذکر است در این جشن به 10 نفر از سربازان وظیفه متولد آذر ماه هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha