اولین بازدید مدیرکل جدید زندان‌های آذربایجان‌غربی از زندان میاندوآب
مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی

مراد فتحی مدیرکل جدید زندان های استان آذربایجان غربی در اولین سفر کاری خود از زندان شهرستان میاندوآب بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی طی بازدید چهارساعته از زندان شهرستان میاندوآب با زندانیان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که برای اولین باز بعد از انتصاب مراد فتحی به مدیرکلی زندانهای استان آذربایجان غربی اتفاق افتاد هیاتی از مسئولین حمایتی ، نظارتی ،حفاظتی و مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان وی را همراهی می کردند از بخش های مختلف زندان میاندوآب بازدید کردند

در این بازدید بر موضوعات تامین امنیت زندان ، بهبود فرایند های درمانی و بهداشتی و همچنین برنامه های حمایت اجتماعی مددکاری و پیگیری های قضایی وضعیت زندانیان نیازمند مورد تاکید قرار گرفت همچنین با بررسی اماکن در حال احداث و بندهای افتتاح شده بر تسریع در روند خاتمه فعالیت های عمرانی توصیه گردید

رفع مشکلات ایجاد فرصت های اشتغال زندانیان، تعامل با کارآفرینان و حوزه های سرمایه گذاری بنیاد تعاون در بخش صنعت و کشاورزی در محل زندان میاندوآب و مرکز اشتغال زندانیان این شهر از عمده مباحث بازدید از زندان میاندوآب بود.

درادامه بازدید مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با زندانیان در داخل بندها دیدار و گفتگو کرد با بررسی درخواست تنی چند از مددجویان دستورات لازم برای رفع مشکلات محکومین مالی را به واحدهای مددکاری و اجرای احکام صادر کرد.

بازدید از واحدهای بهداشتی و رفاهی و تاکید بر سالم سازی بندها و توسعه سرانه فضا همچنین با توجه به اهمیت فعالیت های فرهنگی در زندان میاندوآب بر بهره برداری سریع از مجتمع فرهنگی زندان این شهر دستورات لازم را صادر کرد.

فتحی در ادامه با کارکنان زندان میاندوآب دیدار و بااشاره به اهمیت کار زندانبانی اسلامی بر توسعه نگاه انسان مدارانه بر محوریت توحیدی مورد تاکید اسلام به مددجویان نیازمند توصیه کرد وی با استماع صحبت های تنی چند از کارکنان به سوالات آنها پاسخ داد .

دید و بازدیداز زندان میاندوآب بعد از ۴ ساعت راس ساعت ۱۲/۱۰ پایان یافت و مدیرکل زندانهای استان اذربایجان غربی به همراه مسئولین ستادی شهرستان میاندوآب را به قصد بازدید از زندان بوکان ترک نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha