آماده هرگونه همکاری انتظامی با زندان‌های آذربایجان‌غربی هستیم

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با فتحی مدیرکل جدید زندان های استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی، سرتیپ دوم رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان با مراد فتحی مدیرکل زندانها دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار که از سوی فرمانده انتظامی استان تدارک یافته بود برای عرض تبریک در آغازین روزهای مدیرکلی مراد فتحی صورت گرفت .

در این دیدار مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی از تلاش های ارزشمند نیروهای انتظامی در استقرار امنیت و دفاع از کیان و حریم ارزش های جمهوری اسلامی در ایام سخت تقدیر نمود

سرتیپ دوم رحیم جهانبخش با اشاره به اهمیت امنیت در زندان ها گفت : برای همکاری در جهت تامین امنیت با همه مراکز و موسئسات تامینی وتربیتی استان تعامل خوبی ایجاد نموده ایم و در همه زندانها بر امر رصد و پایش از طریق پلیس پیشگیری و اطلاعات و امنیت استمرار فعالیت داریم .

وی گفت : آموزش نیروهای یگان حفاظت بر اساس روشهای پلیسی و انتظامی روز و بکارگیری اسلحه و تجهیزات در مواقع بحرانی را همچنان با جدیت ادامه خواهیم داد و بر این امر اصرار داریم هروقت نیاز به حضور نیروهای ما برای آموزش و بازرسی بود در کوتاه ترین زمان و با تامین امکانات در خدمت مسئولین زندان خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت : در صورت ایجاد فرصت خدمت از طرف سازمان زندانهای کشور تمایل به استقرار نیروهای فرماندهی با مجرب ترین افسران ارشد در زندانهای استان هستیم و با توجه به اهمیت این موضوع ارتباط خوبی با فرمانده یگان حفاظت در زندانهای استان ایجاد نموده ایم تا با تعامل هیچ نگرانی از تامین امنیت و نیرو نداشته باشید.

مدیرکل زندان های استان با تحسین روحیه جهادی و عملیاتی سردار فرماندهی انتظامی استان گفت : حضور پر رنگ نیروی انتظامی در کنار کارکنان یگان حفاظت زندانها با تعامل آگاهانه و اشرافیت به مواضع و موضوعات زندان جای بسی خرسندی و قوت قلب ما می باشد .

فرمانده یگان انتظامی استان آذربایجان غربی در مسیر بازگشت از ماموریت شهر مرزی پیرانشهر ساعت ۱۳/۳۰در بدو ورود به ستاد اداره کل زندانها با سرهنگ ضیاء بخش فرمانده یگان حفاظت زندانهای کشور به صورت تلفنی گفتگو نمود.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha