مدیرکل زندان‌های استان همدان به شکل سرزده از زندان نهاوند بازدید کرد

ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان به صورت سرزده در زندان نهاوند حضور یافت و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده این مجموعه قرارگرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، ذوالفعلی نژادمدیرکل زندان های همدان به صورت سرزده در زندان نهاوند حضور یافت و از نقاط مختلف زندان شامل آشپزخانه،آسایشگاه سربازان وظیفه،بند کارگری،بند نسوان، بند جوانان، مجموعه کارگاههای آموزشی اشتغال و حرفه آموزی، سایت اداری واتاق مانیتورینگ که در حال ساخت می باشد بازدید و با کارکنان اداری و شیفتی دیدار و به سوالات آنان پاسخ گفت و در دیدارچهره به چهره که با زندانیان داشت، زندانیان مسائل و مشکلات خودرا در حوزه های مختلف بیان و مدیر کل زندان های همدان دستوررسیدگی لازم را صادر کرد.

ذوالفعلی نژاد در بازدیدی که از مجموعه کارگاههای تازه تاسیس آموزش اشتغال و حرفه آموزی داشت ضمن استقبال از امکانات مناسب و فضای جدید ایجاد شده خواستار توسعه بیشتر فعالیت های اشتغال و حرفه آموزی و همچنین فعالیت های فرهنگی در زندان شد.

وی در ادامه در بازدیدی که از افسرنگهبانی و سایت اداری زندان داشت ،به دیدار چهره به چهره با کارکنان پرداخته و به سوالات و درخواست های آنان نیز پاسخ گفت.

در این بازدید که حدود 4 ساعت به طول انجامید،مدیرکل زندان های همدان پس از بازدید از فضای که جهت واحد مانیتورینگ در نظر گرفته شده دستور راه اندازی اتاق مانیتورینگ را صادرکرد ودر پایان این بازدید مدیرکل ضمن ارائه رهنمودهای لازم در حوزه های مختلف زندان و زندانبانی و ابراز رضایت از کارهای صورت گرفته در این زندان از رئیس و کارکنان زندان نهاوند قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha