رییس جدید کانون اصلاح و تربیت کرمان منصوب شد

مراسم معارفه حسین برشان، با حضور مدیرکل زندان‌های استان کرمان، رئیس حوزه قضایی ماهان، معاونین و رؤسای ستادی اداره‌کل و جمعی از کارکنان کانون اصلاح و تربیت برگزار شد و از خدمات ماشاالله تویسرکانی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، مراسم تکریم ماشاالله تویسرکانی و معارفه حسین برشان سرپرست جدید کانون اصلاح و تربیت کرمان برگزار شد.
در این مراسم سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه تویسرکانی در سمت رئیس کانون اصلاح و تربیت، طی ابلاغی حسین برشان را به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب کرد.
سیدمجتبی حسینی، ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس سابق کانون اصلاح و تربیت و تبریک به رئیس جدید، با اشاره به این موضوع که پست‌ها و مسئولیت‌هایی که در اختیار ما قرار می‌گیرد طعمه نیست و تنها فرصتی برای خدمت به خلق خداوند است، گفت: مدیریت کانون اصلاح و تربیت نسبت به دیگر زندان‌ها سختی خاص خود را دارد که امید است مدیریت جدید با بسیج تمامی همکاران و تعامل مجموعه قضایی، خیرین محترم و اداره‌کل زندان‌ها بتوانیم در جهت رسالت سازمان که اصلاح و تربیت است، قدم برداریم.
سبحانی رییس حوزه قضایی ماهان، نیز ضمن بیان خصوصیات رئیس سابق کانون اصلاح و تربیت کرمان، گفت: به کودکان و نوجوانان کانون، به دید مجرم نگاه نکنیم؛ بلکه به عنوان شخصی که برای اصلاح و تربیت آمده است، دیده شود.
در پایان این مراسم، با اهداء لوحی از تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی تویسرکانی در مدت تصدی‌گری ریاست کانون اصلاح و تربیت تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha