آزادی یک مددجوی محکوم مالی و مهریه از زندان پاوه با کمک خیرین و گذشت شاکی

با پیگیری مستمر اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه و با گذشت شاکی و کمک خیرین یک مددجوی جوان محکوم مالی مهریه از زندان پاوه آزاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمانشاه، با پیگیری مستمر اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه و با توجه به گذشت شاکی و کمک خیرین یک زندانی جوان محکوم مالی مهریه در زندان پاوه آزاد شد.

عزیزی رئیس زندان و شورای حل اختلاف شعبه زندان پاوه با اعلام این خبر گفت: با پیگیری مستمر اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان و با وساطت امام جمعه بخش نودشه و دعوت شاکی به دفتر شورای حل اختلاف شعبه زندان و گفتگو با وی و انجام مصالحه و گذشت از مهریه شرعی و قانونی به مبلغ بیش از 7/000/000/000 ریال توسط شاکی و همچنین با کمک خیرین موسسه نوید رحمت کرمانشاه و ستاد مردمی کمک به آزادی زندانیان نیازمند برابر تعهد فی مابین زندانی که به علت عجز از پرداخت مهریه مدت بیش از 6 ماه در زندان بسر می‌برد در16 آبان 401 آزاد شد.
عزیزی در خاتمه از همت و سخاوت افراد خیر و نیکوکار و همچنین روحیه گذشت و ‌بخشش شاکی و خانواده ایشان و تلاش ماموستا مبارکشاهی امام جمعه شهر نودشه در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha