اعلام آمادگی سپاه ثارالله برای همکاری بیشتر با زندان‌های استان کرمان

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان، گفت: ما آماده‌ایم با هماهنگی بسیج حقوقدانان، بسیج سازندگی و فرهنگی سپاه در زمینه‌های مختلف اصلاح و تربیت زندانیان، با اداره‌کل زندان‌های استان همکاری کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، سیدمجتبی حسینی مدیرکل، ضمن حضور در سپاه ثارالله استان، با سردار نظری دیدار و به ارائه گزارشی از جمعیت کیفری زندان‌ها پرداخت.

مدیرکل زندان‌های استان گفت: نگاه ما در زندان‌ها، اصلاحی و تربیتی است که می‌توانیم با کمک سپاه ثارالله، در زمینه‌های فرهنگی، دعوت سخنران، توزیع بسته معیشتی، معاضدت قضایی، ساخت مسکن، اشتغال و آزادی زندانیان، پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان، ضمن تأکید بر علل زندانی شدن افراد جامعه، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های استان در خصوص اشتغال و برنامه‌های فرهنگی می‌توان از ورود افراد به زندان‌ جلوگیری کرد.

سردار نظری، ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای زندانیان و خانواده آنان، افزود: ما آماده‌ایم با هماهنگی بسیج حقوقدانان، بسیج سازندگی و فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان در زمینه‌های امنیت، فرهنگی، ایجاد اشتغال زودبازده و خرد برای زندانیان، ساخت مسکن ویژه خانواده زندانیان بی‌بضاعت، توزیع بسته معیشتی، معاضدت قضایی، مشاوره به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان، با اداره‌کل زندان‌های استان همکاری کنیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha