اساس اصلاح و تربیت مددجویان اشتغال و حرفه‌آموزی است/ در اجرای بخشنامه مرخصی زندانیان نگاه حداکثری داریم

رئیس سازمان زندان ها در دومین روز سفر به استان مازندران با حضور در زندان بابل از این مرکز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدمات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در روز دوم سفر به استان مازندران، ضمن بازدید از زندان بابل با مددجویان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

محمدی در بازدید از کارگاه های اشتغال این مرکز با بیان اینکه اساس اصلاح و تربیت اشتغال و حرفه آموزی است گفت: تلاش شود همه زندانیان به یک کار حرفه ای مشغول باشند تا در مدت حضور در زندان ضمن کسب درآمد، شغل مناسبی فرابگیرند تا پس از آزادی بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

محمدی در بخش دیگری از این بازدید و گفتگو با مددجویان گفت: برای اجرای بخشنامه مرخصی ابلاغی رئیس قوه قضائیه به مناسبت اعیاد رجبیه با تمام ظرفیت و نگاه حداکثری عمل خواهیم کرد تا هر مددجویی که واجد شرایط هست حتماً از مرخصی بهره مند شود.

رئیس سازمان زندان ها در بازدید از کتابخانه این مرکز نیز اظهار داشت: توسعه فرهنگ مطالعه در بین مددجویان یکی از اقدامات موثر در فرآیند اصلاح و تربیت مددجویان است.

شایان ذکر است محمدی از اماکن مختلف این مرکز از جمله خوابگاه های زندانیان، کارگاه های اشتغال مانند خیاطی، شیرینی پزی، قالیبافی، ساخت جعبه های لوکس و … بازدید و در خصوص میزان درآمد مددجویان شاغل، رعایت اصول حرفه ای کار مانند ایمنی و بهداشت کار، میزان استفاده زندان از ظرفیت های اشتغال نکاتی را یادآور شد.

محمدی همچنین در این بازدید دفتر خدمات الکترونیک و کارگاه خیاطی اندرزگاه زنان را نیز افتتاح کرد.

وی در پایان این بازدید با حضور در جمع کارکنان با آنها دیدار و گفتگو کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha