روانشناسان در شناسایی شخصیت درونی زندانیان نقش به سزایی دارند
جلسه اندیشه ورز با روانشناسان زندانهای آذربایجان شرقی

جلسه هیات اندیشه ورز زندانهای استان آذربایجان شرقی با  موضوع سلامت روان، باحضور مدیرکل و روانشناسان زندان‌های استان در ستاد اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی، در این جلسه جوادی مدیر کل زندان های استان ضمن تشکر وقدردانی از تدبیر ریاست معزز سازمان نسبت به برگزاری جلسات تخصصی هیات اندیشه ورز در بین قشرهای مختلف زندان، این امر را موجب ترقی وپیشرفت سازمان در تمامی عرصه های زندانبانی عنوان کرد وافزود:برگزاری جلسات اندیشه ورز نقطه عطفی در راستای ارتقاء مبانی فکری در همه حوزه های زندانبانی است که بایستی این جلسات در زندان‌های استان با برنامه ریزی‌های منسجم وبا اهداف از پیش تعیین شده برگزار گردد.

مدیر کل زندان های استان در ادامه به نقش حساس روانشناسان در زندان‌ها تاکید کرد وافزود، روانشناسان در شناسایی شخصیت درونی وهمچنین جسمی و روانی زندانیان ، نقش بسزایی دارند و با ارائه خدمات در حوزه های فردی، اجتماعی و فرهنگی می توانند راهگشا باشند.

وی افزود:حفظ ، ارتقاء و تامین سلامت روان مددجویان ، همواره باید در راس برنامه های راهبردی و اولویت‌های زندانهای استان قرار بگیردتا شاهد آرامش در داخل زندانها باشیم.

در ادامه جلسه روانشناسان شاغل در زندان های استان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در جهت ارتقای سلامت روان زندانیان پرداختند.

شایان ذکر است در پایان مراسم از روانشناسان و مشاوران با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

روانشناسان در شناسایی شخصیت درونی  زندانیان نقش بسزایی دارندروانشناسان در شناسایی شخصیت درونی  زندانیان نقش بسزایی دارند

روانشناسان در شناسایی شخصیت درونی  زندانیان نقش بسزایی دارندروانشناسان در شناسایی شخصیت درونی  زندانیان نقش بسزایی دارند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha