امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل زندان‌های آذربایجان شرقی و اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان

در راستای توانمندسازی زندانیان در امر اشتغال ،جوادی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی با مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ، جوادی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی گفت :در راستای تحقق برنامه های حمایتی از مددجویان و تبدیل چرخه جرم به چرخه اشتغال تولید محور وهمچنین ایجاد فرصت های آموزشی وترویجی برای زندانیان، تفاهم نامه همکاری با میراث فرهنگی،گردشگردی وصنایع دستی استان امضاء کردیم .

مدیر کل زندانهای استان بابیان اینکه بازا جتماعی کردن زندانیان و ارتقاء سطح مهارت آنها از جمله سیاست های مهم سازمان زندانهاست افزود : برگزاری دوره های آموزشی اثربخش برای زندانیان ، پرورش وهدایت استعدادهای فکری وفنی آنها و همچنین رسید به خودباوری واستقال مادی از جمله اهدافی بود که در این تفاهم نامه به آن اشاره شده است.

در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی نیز گفت : توجه ویژه به امر آموزش در زندان‌ها و ایجاد بستری مناسب برای یادگیری و آموزش مهارت‌های مختلف صنایع‌دستی برای زندانیان، باعث ورود این قشر آسیب‌پذیر جامعه به بازارکار شده و از بازگشت مجدد آن‌ها به زندان می شود که با هدف‌گزاری برای ساماندهی آموزش‌ها و ایجاد فضایی کارگاهی برای زندانیان قابل تحقق است.

او اظهار کرد: با امضای این تفاهم‌نامه همکاری، امسال توجه ویژه‌ای به آموزش صنایع‌دستی برای ‌زندانیان خواهد شد که در تحقق هدف ایجاد زمینه‌ای مناسب برای اشتغال و بازپروری زندانیان که از وظایف مهم اجتماعی و همگانی‌ست‌، معاونت صنایع‌دستی استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی و اداره کل میراث فرهنگی
وگردشگری استان

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی و اداره کل میراث فرهنگی
وگردشگری استان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha