۱۲ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی با کمک خیرین و ستاد دیه آزاد شدند

مدیر پکل زندانها و نائب رئیس ستاد دیه استان مرکزی از آزادی ۱۲ زندانی جرایم غیر عمد با کمک ۴۶۵ میلیون تومانی خیرین ، ستاد دیه و معاضدت قضایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی ، علی اسلام خواه در حاشیه بیست و یکمین جلسه ستاد دیه استان مرکزی در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: ۱۲ زندانی جرایم غیر عمد با کمک ۴۶۵ میلیون تومانی خیرین و ستاد دیه از زندانهای استان مرکزی آزاد شدند.

مدیر کل زندانهای استان مرکزی گفت: با پیگیری های انجام شده توسط مددکاران اجتماعی زندانها ، کارشناسان ستاد دیه استان مرکزی و همیاری خیّرین نیکوکار این تعداد مددجو از زندان‌های استان آزاد شدند.

عضو شورای قضایی استان مرکزی افزود : مجموع مبلغ بدهی این افراد بیش از ۲ میلیارد تومان بوده که از این میزان، مبلغ ۴۸۴ میلیون تومان توسط شکات مورد گذشت و بخشش واقع و مبلغ ۵۵۳ میلیون تومان با صدور حکم اعسار توسط مراجع قضایی از بدهی آنان تقسیط شده که با این اقدام کمک خوبی به مددجویان صورت گرفت.

وی همچنین خاطر نشان کرد : با تشکیل جلسات و مذاکراتی که با خیرین گرانقدر داشتیم با همراهی که انجام شد مبلغ ۴۶۵ میلیون تومان از محل کمک های مردمی و ستاد دیه جمع آوری شد که به همین خاطر از تمامی خیرین عزیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.

نائب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان مرکزی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 144 نفر از محکومین جرایم غیر عمد (حوادث رانندگی ، مهریه ،نفقه، بدهی مالی غیر کلاهبرداری و... ) در زندان های استان منتظر کمک های خیرین هستند، از مردم استان مرکزی خواست به منظور آزادسازی این افراد از زندان کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران واریز کنند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha