جلسه شورای اداری اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی با حضور مدیرکل زندان‌های همدان برگزار شد

جلسه شورای اداری و برنامه ریزی در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان با حضور مدیر کل زندان های همدان ،سرپرست اردوگاه و جمعی از کارکنان این مجموعه برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان،ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان های استان همدان در جلسه شورای اداری اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان حضور یافت.

مدیرکل زندان های همدان در این جلسه، مدیریت منابع در حوزه های مختلف و استفاده حداکثری از توانمندیها و استعدادهای موجود و پرهیز از روزمرگی و هوشیاری و دقت و اهتمام در انجام امور را ضامن پویایی و پیشرفت مجموعه دانست.

وی همچنین رعایت و احترام به حقوق شهروندی زندانیان را مورد تاکید قرار داد و بازتاب رفتار زندانبانان را در چگونگی نگرش و باز نشر آن در جامعه را مهم عنوان کرد.

مدیر کل زندان های استان همدان خواستار پرهیز از هرگونه غفلت در بروز حوادث احتمالی و توجه کارکنان به مجموعه و حفاظت گفتار آنان در سطوح مختلف شد.

در ادامه اسدالله سلطانی سرپرست اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان ،گزارشی از عملکرد و پیشرفت پروژه های در دست ساخت ارائه کرد و مسئوولان واحدهای مختلف نیز به بیان عملکرد حوزه های کاری خود پرداختند.

پس از پایان جلسه مدیر کل زندان های استان همدان در بند داخله حضور یافت و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با زندانیان گفتگو و در جریان مشکلات قضایی آنان قرار گرفت وسپس از واحدهای مختلف اردوگاه و کارگاه های در حال ساخت بازدید و دستور و رهنمودهای لازم برای تسریع در انجام امور را صادر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha