طعم شیرین آزادی برای سه زندانی در همدان با کمک آزاده دفاع مقدس

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یک آزاده دفاع مقدس با کمک سه میلیارد ریالی سه زندانی جرائم غیر عمد را از زندان‌های این استان آزاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان،یداله روحانی منش مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی سه زندانی شامل یک زندانی زن و ۲ زندانی مرد با کمک آزاده سرافراز دفاع مقدس خبر داد.

مدیر عامل ستاد دیه استان افزود: مجموع بدهی این افراد ۶ میلیارد ریال بود که به واسطه ضمانت، صدور چک و ناتوانی در تامین آن راهی زندان شده بودند.

روحانی منش عنوان کرد: مابقی بدهی زندانیان با گذشت شاکیان، کمک ستاد دیه و پرداخت تسهیلات تامین و پرداخت شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا اول اردیبهشت، ۲۵ زندانی جرائم غیر عمد با حمایت ستاد دیه استان، از حریم زندان‌های استان همدان آزاد شده اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، آزادی زندانیان با بدهی کمتر از ۲ میلیارد ریال آغاز شده است و تعدادی نیز از شامل حال این فرصت شده اند.

وی یادآوری کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می شود.

روحانی منش اضافه کرد: شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک های شهروندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha