دیدار مدیر کل زندان‌های استان مرکزی با مقامات قضایی و اجرایی ساوه

علی اسلام خواه مدیر کل زندانهای استان مرکزی با حضور در شهرستان ساوه با برخی مقامات قضایی، اجرایی و انتظامی این حوزه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی ، این مقام مسئول ابتدا با محمود رضا سازنده دادستان عمومی و انقلاب ساوه دیدار و ضمن تشکر از همکاری این مجموعه با مسئولان زندان تلاش برای تحقق اهداف نظام زندانبانی را نیازمند تداوم حمایت های مقامات قضایی دانست.

اسلام خواه توسعه فعالیت های حوزه اشتغال زندانیان در شهرستان ساوه را نتیجه همکاری وتعاملات موثر مجموعه دستگاه قضایی توصیف وبا اشاره به نقش بسزای اشتغال و درآمدزایی زندانیان بر کاهش وقوع جرایم ، خواستار استمرار این رویکرد مهم شد .

در ادامه این دیداردادستان عمومی و انقلاب ساوه هم در سخنانی زندان را محلی برای اصلاح وبازآموزی هنجارهای اجتماعی به زندانیان با هدف حفظ نظم وآرامش در جامعه بیان وبر تلاش و جدیدت مسئولان زندان ساوه برای تحقق این هدف تاکید نمود .

 دیدار مدیر کل زندانهای استان مرکزی با مقامات قضایی و اجرایی ساوه

مدیرکل زندان های استان مرکزی در ادامه حضور در شهرستان ساوه با مهدی الیاسی معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه و سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی این شهرستان هم دیدار و در سخنانی بر اثربخشی برنامه های حوزه زندانبانی و پیشگیری از وقوع جرایم تاکید و حمایت مسئولان اجرایی ازاین فرآیندهای اصلاحی و تربیتی را بسیار مهم توصیف کرد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha