امنیت رکن اصلی تمام برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های استان در جلسه کمیته امنیتی زندان ها بر ارتقاء هوشیاری و افزایش ضریب امنیتی زندان ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این جلسه مدیر کل زندان های استان ضمن تأکید بر حساسیت های موجود در حوزه زندانبانی به ویژه در شرایط کنونی بیان نمود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران رعایت حداکثری حقوق شهروندی زندانیان و حفظ کرامت انسانی آنان بوده است که می بایست در شرایط کنونی این امر مهم با دقت در زندان ها اجرایی شود.

وی افزود: بحمدالله و با تلاش های شبانه روزی همکاران، زندان های استان از آرامش بسیار مطلوبی برخوردار است.

بنیادی با اشاره به نقش تعاملات زندان با دستگاه قضایی در ارتقاء امنیت و آرامش زندان ها خاطرنشان کرد: حضور مستمر قضات در داخل زندان‌ها و رسیدگی مستقیم به مشکلات قضایی مددجویان به ویژه بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر بسیار ضروری است.

آمادگی مستمر نیروهای یگان حفاظت زندان ها، جلوگیری از هرگونه رفتار شخصی و خارج از دستورالعمل سازمانی، پرهیز از روزمرگی در انجام امور زندانبانی، افزایش هوشیاری در جهت مقابله با حوادث غیر مترقبه و تلاش های شبانه روزی مددکاران برای حل مشکلات زندانیان از مهمترین محورهای مورد تاکید مدیر کل زندان ها در این جلسه بود .

گفتنی است در پایان این جلسه روسای زندان های تابعه مسائل و مشکلات حوزه مسئولیتی خود را مطرح اعضای حاضر نیز راهکارهای مناسب را در این خصوص ارائه نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha