قضات حوزه قضایی اردستان از زندان شهرستان نایین بازدید کردند

قضات شهرستان اردستان از زندان نائین بازدید کرده و ضمن دیدار و گفتگو با مددجویان در جریان مشکلات زندانیان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، طارمی رئیس دادگستری، بارودکو دادستان، حاتمی کیا رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو،استکی رئیس شعبه ۲ دادگاه حقوقی، ابوذری بازپرس، عامری دادیار شعبه اول و عباس زاده دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اردستان جهت بازدید و بررسی مشکلات قضائی زندانیان در زندان نائین حضور یافتند.

رمضانی رئیس زندان نایین ضمن اعلام این خبر گفت: قضات اردستان پس از ورود به زندان، در جمع زندانیان حاضر و با تمامی زندانیان حوزه قضایی اردستان دیدار چهره به چهره انجام داده و به بررسی مشکلات قضائی آنها پرداختند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور قضات در زندان اظهار داشت: در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اردستان در این بازدید بر لزوم تلاش برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تاکید کردند. وی افزود، حضور مستمر قضات موجب دلگرمی و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات زندانیان است و دغدغه اصلی زندانیان رفع مسائل قضائی شأن است.

گفتنی است در این بازدید آزادی ۳ نفر از زندانیان، اشتغال خارج از زندان ۲نفر از زندانیان واعطای مرخصی به ۵ نفر از زندانیان را به دنبال داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha