مراسم پایان دوره آموزشی فراگیران مرکز آموزش تخصصی شهید کچویی برگزار شد

رئیس پلیس پیشگیری فراجا در مراسم پایان‌دوره آموزشی فراگیران مرکز آموزش تخصصی «شهید کچویی» گفت: آموزش یکی از ارکان مهم در هر سازمان به‌ویژه نیروهای مسلح است که با آموزش سه مولفه بهره‌وری، کیفیت و رضایت‌مندی شغلی شکل می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدمات تأمینی و تربیتی کشور، مراسم پایان دوره آموزشی فراگیران وظیفه مرکز آموزش تخصصی شهید کچویی سازمان زندان‌ها(یادبود سردار شهید رحیم فعال) با حضور سردار سرتیپ پاسدار معصوم‌بیگی رئیس پلیس پیشگیری فراجا و هیئت همراه و سرهنگ رضا ضیاءبخش فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها برگزار شد.

این مراسم با ورود رئیس پلیس پیشگیری فراجا و همراهان به میدان صبحگاه مرکز آموزشی شهید کچویی و ارائه گزارش تشریفات توسط فرمانده میدان آغاز و با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، ارائه گزارش تفضیلی دوره آموزش، قرائت سوگندنامه و نصب سردوشی ادامه یافت.

مراسم پایان دوره آموزشی فراگیران مرکز آموزش تخصصی شهید کچویی برگزار شد

سردار سرتیپ پاسدار معصوم‌بیگی سخنان خود را با تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، ولادت باسعادت پیامبر(ص) و میلاد امام صادق(ع) و فرارسیدن هفته فراجا آغاز و ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس سازمان زندان‌ها، خطاب به سربازان وظیفه حاضر در میدان افزود: به همه فراگیران عزیز حاضر در میدان به جهت ورود به خدمت مقدس سربازی خیرمقدم عرض نموده و به شما جوانان عزیز و فرزندان برومند این کشور که مایه مباهات مردم هستید، افتخار می‌کنم.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا خاطرنشان کرد: این احساس مسئولیت شما در قبال انجام وظیفه، امنیت، قوانین و مردم ارزشمند و قابل تحسین است.

مراسم پایان دوره آموزشی فراگیران مرکز آموزش تخصصی شهید کچویی برگزار شد

سردار سرتیپ معصوم‌بیگی بیان داشت: در جوامع بشری و هر ملتی اگر امنیت وجود داشته باشد، دیگر موضوعات سامان می‌یابد که بخشی از این وظیفه خطیر امروز به شما جوانان واگذار شده است.

وی همچنین تأکید کرد: آموزش یکی از ارکان مهم در هر سازمان به‌ویژه نیروهای مسلح است که با آموزش سه مولفه بهره‌وری، کیفیت و رضایت‌مندی شغلی شکل می‌گیرد.

مراسم پایان دوره آموزشی فراگیران مرکز آموزش تخصصی شهید کچویی برگزار شد

گفتنی است در این مراسم بیش از 1200نفر از فراگیران وظیفه حضور داشتند که در پایان واحدهای نمونه از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha