نشست ویدئوکنفرانس نمایندگان سازمان زندان‌ها با مدیران و روسای زندان‌های استان اصفهان

هیئت سه نفره اعزامی سازمان زندان ها به استان اصفهان در نشست شبانه با روسای زندان های استان که از طریق سیستم ویدیو کنفرانس برگزار شد،از تلاش ها و خدمات کارکنان زندان ها قدردانی و توصیه های لازم جهت هوشیاری هرچه بیشتر ارائه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،نشست شبانه ویدئو کنفرانس نمایندگان ویژه رییس سازمان زندان های کشور با مدیران وروسای زندان های تابعه استان اصفهان برگزار شد.
در این نشست ابتدا بابایی مدیر کل زندان های استان در طی سخنانی با قدردانی از تدابیر وتعامل صورت گرفته در راستای بررسی مسائل و مشکلات زندان ها و زندانیان در زندان های کشور توسط ریاست محترم سازمان این حرکت را تدبیری در راستای آرامش و تقویت روحیه پرسنل در زندان ها دانست.
وی در تشریح اقدامات صورت گرفته درراستای زندانیان معرفی شده به زندان ها اظهار کرد:علاوه بر تامین پوشاک و مایحتاج روزمره زندانیان در زمینه اسکان و نگهداری آنها نیز تلاش بر این بود که فضایی مناسب خارج از دیگر اندرزگاه ها در نظر و مهیا گردد.
بابایی گفت:سرکشی های مداوم وغیره مترقبه از زندان ها توسط مسئولین قضایی استان و ستاد اداره کل و دیدار و گفتگو با مددجویان در راستای رفع مشکلات آنان ،تعامل و همراهی مراجع قضایی موجب گردید تا زمینه آزادی بسیاری از افرادی که در حوادث اخیر بازداشت شده اند،آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.
دکتر باقری نماینده اعزامی از سوی رییس سازمان زندان ها نیز در این نشست با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته درراستای زندانیان حوادث اخیر ایجاد فضای مناسب در زندان مرکزی اصفهان را یکی از ابتکارات خوب و مناسب بیان کرد .
وی با اشاره به تلاش و فعالیت های شبانه روزی پرسنل در زندان های کشور گفت:کارکنان در زندان ها گمنام هستند و بصورت گمنامی کار می کنند و حساب کارو تلاش پرسنل ما با کارکنان سایر دستگاههای دولتی کاملا متفاوت است.
باقری در ادامه هدف از سرکشی از زندان های استان را تدابیر ریاست سازمان زندان ها جهت روحیه دادن به پرسنل بیان کرد و گفت:براساس تدابیراندیشیده شده در مرحله اول سیزده گروه از مدیران ستادی سازمان از زندان های کشور بازدید و پیرامون تلاش ها و خدمات و فعالیت های صورت گرفته در زندان ها ضمن ارایه توصیه های لازم از عملکرد آنان قدردانی می شود.
نماینده ویژه رییس سازمان زندان ها در ادامه تصریح کرد:ایجاد بستر های مناسب برای ارتباط های تلفنی ،ارائه ملاقات ها و آنچه که این افراد نیازمند بودند در استان ایجاد که این حرکت ها ذات زیبای کار زندانبانی است و شما در پیشگاه خداوند متعال قطعا نام آشنا بوده و خواهد بود.
باقری در ادامه در بخش دیگری از سخنانش به حضور روحانیون و مشاورین در بین زندانیان در زندان مرکزی اصفهان اشاره کرد و گفت:درحال حاضر بهترین فرصت برای آگاه سازی وروشنگری است که افرادی که به نوعی فریب بیگانگان را خورده اند و در اغتشاشات شرکت کرده اند و موجب دستگیری و بازداشت آنان شده،باید مانندزندان مرکزی روحانیون و مشاورینی در بین این افراد حضور پیدا کنند وبا آنان به نحوی رفتار شود که پس از آزادی و بازگشت به جامعه و خانواده از کمالات واقدمات خوب و رسیدگی های موثرسخن گویند.
در پایان این نشست نیز برخی روسای زندان ها به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha