جلوه‌های اخلاق اسلامی در گود زورخانه‌ شهید باکری ارومیه

با حضور مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی آئین های پهلوانی و اجرای ورزش های زورخانه ای در گود زورخانه شهید باکری ارومیه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، مجتبی محمدی مدیرکل زندان ها و ریاست هیات ورزش های زورخانه ای ، کشتی پهلوانی استان با حضور در زورخانه شهید باکری ارومیه در جش مهرورزی و اخلاق اسلامی پهلوانان شرکت کرد.

در این مراسم مجتبی محمدی رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان غربی با اشاره به سیره نبوی (ص) به ستایش الگوی اسوه حسنه پیامبر در تاریخ استقرار اسلام و قابلیت نفوذ آن در تمام اعصار و زمان ها برای بشریت اشاره نمود و گفت: شیوه مردمداری و رفتار اسلامی پیامبر اکرم (ص) بهترین سبک زندگی است که برای نیازها معنوی و اخلاقی جهان معاصر درس های ارزنده ای دارد که باید مجاهدان مفسر و علما در هر زمان و با بهترین وسایل ارتبطی آن را در میان توده مردم به عالی ترین شکل جاری نمایند.

ورزشکاران هیات ورزش پهلوانی شهرستان ارومیه بمناسبت شب میلاد پیامبر اکرم (ص) در گود زورخانه شهید باکری با مراسم ورزش های زورخانه ای و آیین های پهلوانی و اجرای مولودخوانی و شعرسرایی در ستایش مقام پیامبراکرم (ص) این روز را گرامی داشتند.

مراسم بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) با شکوه و جلوه پهلوانی و با حضور پیشکسوتان این ورزش در گود زورخانه شهید باکری ارومیه برگزار گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha