معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری اصفهان و دبیر حقوق شهروندی استان از زندان نائین بازدید کرد

دکتر محمدی معاون قضایی رییس کل دادگستری اصفهان و دبیر هیات نظارت و بازرسی حقوق شهروندی استان از زندان نائین بازدید کرد.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری اصفهان و دبیر حقوق شهروندی استان از زندان نائین بازدید کرد

دکتر محمدی معاون قضایی رییس کل دادگستری اصفهان و دبیر هیات نظارت و بازرسی حقوق شهروندی استان چهاردهم مهرماه از زندان نائین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، چهاردهم مهرماه دکتر محمدی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و دبیر هیات نظارت و بازرسی حقوق شهروندی استان طی بازدیدی از زندان نائین به‌ صورت چهره به چهره با زندانیان این زندان گفتگو و سوالات و درخواست های قضایی آنان را مورد بررسی قرار داد.
رمضانی رئیس زندان نایین که در این بازدید دکتر محمدی را همراهی می نمود گفت: دبیر حقوق شهروندی پس از حضور در زندان نائین از تمامی اندرزگاه ها بازدید و با کلیه زندانیان به صورت مستقیم و چهره به چهره گفتگو نمود و درخواست های مطرح شده توسط زندانیان را جمع آوری و دستورات لازم را صادر کرد.
ایشان همچنین از انبار مواد غذایی، خبازخانه، آشپزخانه، فروشگاه، بهداری، کارگاه اشتغال و کتابخانه زندان نائین بازدید و در جریان نحوه ارائه خدمات قضایی، رفاهی، بهداشتی، اشتغال و ... به زندانیان قرار گرفت .
دکتر محمدی در خصوص استقرار دفتر خدمات قضایی و قاضی ناظر زندان در زندان نایین قول مساعد دادند.
در پایان بازدید دکتر محمدی از زحمات رئیس و کارکنان زندان نایین تشکر و قدردانی کرد و سپس جهت مذاکره با مقامات قضایی و پرونده زندانیان در دادگستری و دادسرای شهرستان نایین حضور یافت.انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha