خانواده زندانیان مجرم نیستند/ خانواده باید کانون اصلاح و تربیت زندانیان باشد

حجت الاسلام حسینعلی قدرتی معاون سلامت،اصلاح و تربیت اداره کل زندان ها طی دیدار امروز خود به همراه  اعضای هیبت مدیره انجمن حمایت زندانیان سمنان و مدیریت بانک ملی با خانواده زندانیان نیازمند از آخرین وضعبت این خانواده ها بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان سمنان، حجت الاسلام حسینعلی قدرتی معاون سلامت،اصلاح و تربیت اداره کل زندان ها طی دیدار امروز خود به همراه  اعضای هیبت مدیره انجمن حمایت زندانیان سمنان و مدیریت بانک ملی با خانواده زندانیان نیازمند، گفت: سازمان زندان ها با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بخاطر شرایط اقتصادی موجود در تلاش است تا بتواند با سرکشی از خانوداه های نیازمند مددجویان، یاری رسان این افراد باشد.
قدرتی با بیان اینکه کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه های دین اسلام است، تصریح کرد: خیرین و مسئولین باید به سمت بروند تا در این شرایط سخت کنونی بتوانند یاری رسان افرادی که مشکلاتی همانند حبس، خانواده های آنان را دچار مشکلات متعدد کرده است کمک کنند.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه مدیریت و کارکنان بانک ملی استان سمنان حمایت مالی خوبی را در زمینه کمک به خانواده های نیازمند زندانیان را داشته اند، افزود: در این دیدار نیز مدیرت بانک ملی به همراه کارکنان به هر خانواده نیازمند زندانی بیش از 6 میلیون تومان بسته معیشتی کمک نموده اند که این نشان از همدلی و همراهی این عزیزان دارد.
وی با بیان اینکه خانواده های زندانیان مجرم نیستند، تشریح کرد: درست است فرد خطا کار باید مجازات شود اما خانواده زندانی که از همه بیشتر دچار آسیب های متعدد است نباید تحت فشار های مختلف قرار بگیرد.
قدرتی در ادامه این دیدار خطاب به خانواده این زندانیان، عنوان کرد: خانواده باید کانون اصلاح و تربیت این افراد باشد و زمانی که مددجو از زندان آزاد یا به مرخصی می آید خانواده باید به شکلی با این افراد برخورد کند که دیگر به کار خطای خود ادامه ندهد و دنبال اشتباهات گذشته نباشد.
در پایان با دستور ابراهیمی دادستان استان سمنان پرونده یکی از خانواده ها برسی و قول بخشش و آزادی یکی از مددجویان داده شد.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha