فریب دروغ‌پراکنان ضد انقلاب را نخورید
دیدار امام جمعه و دادستان بوکان با بازداشت شدگان حوادث اخیر

در جهت تبیین تبلیغات سوء رسانه های معاند و ایجاد ناامنی در کشور، امام جمعه و دادستان بوکان با بازداشت شدگان حوادث اخیر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، در راستای دیدار و رسیدگی به وضعیت بازداشت شدگان حوادث اخیر امام جمعه بوکان با همراهی دادستان و رئیس زندان این شهر از زندان بازدید و با زندانیان گفتگو کردند.

ماموستا احمدی امام جمعه در معیت زاهد دادستان و همراهی رحمانی رئیس زندان بوکان از بخش های مختلف کارگاهی و فعالیت های فرهنگی بازدید و سپس در محوطه با نادمین بازداشت شده حوادث اخیر دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار ماموستا عباس احمدی درسخنانی بر انزجار از عکس العمل های هیجانی برخی از فریب خوردگان که گول شبکه های معاند و دستگاه تبلیغاتی استکبار جهانی را خورده و نظم عمومی را بر هم می زنند و باعث ایجاد جو نا امنی برای شهروندان گردیده اند گفت: اغتشاش و بی نظمی کار به جایی نمی برد و محل سوء استفاده دشمن برای هجمه به باورها و ارزش های دینی و انقلابی مردمی است که برای تثبیت انقلاب اسلامی از جان مایه گذاشته اند وی گفت اقدامات قانونی و انتظامی شایسته ای در سطح شهر انجام گرفته است چرا که فقط قانون گره گشای همه مسائل ومشکلات است و به غیر ازآن هر رفتار غیر مدنی تقبیح و مورد قبول جامعه اسلامی نیست.

در این دیدار با حضور دادستان شهرستان بوکان به درخواست بازداشت شدگان رسیدگی گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha