استمرار سرکشی‌های هفتگی از خانواده زندانیان نیازمند استان خراسان جنوبی

در ادامه سرکشی های هفتگی با هدف رسیدگی به مشکلات معیشتی خانواده زندانیان نیازمند، سرپرست و جمعی از مسئولان اداره کل زندان های استان با خانواده سه زندانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، در این دیدار که سرپرست زندان های استان، رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مدیر عامل انجمن زندانیان استان نیز حضور داشتند از دو منزل و یک واحد صنفی بازدید شد.

عبدی در این بازدید با تاکید بر رسیدگی جدی به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند گفت: یکی از سیاست های مهم سازمان زندان ها، علاوه بر گذراندن تحمل حبس زندانی پی گیری مشکلات خانواده زندانیان و ایجاد شغل است.

وی با بیان این که مقوله ارتکاب جرم باعث از هم پاشیدگی خانواده ها می شود اظهار داشت: با انجام اقدامات اصلاحی و تربیتی به جا و درست، می توان تا حدودی از آسیب های اجتماعی در این زمینه کاست.

سرپرست زندان های استان با اذعان به اینکه باید چتر حمایتی اداره کل زندان ها از خانواده زندانیان کیفی تر شود گفت: مدجویان ساعی و پرتلاشی که کسب و کاری برای خود ایجاد کرده و کسب درآمد حلال می کنند باید مطرح شوند چون می توانند الگوی خوبی برای سایر مدجویان در بند باشند.

پی گیری برای پابند الکترونیکی، کمک های درمانی، آزادی مشروط و به کار گیری مدجویان از سوی بنیاد تعاون ارمغان این برنامه بازدید ۲ ساعته بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha