معرفی برترین‌ها در المپیاد سربازان وظیفه مراکز تامینی و تربیتی سیستان وبلوچستان

سومین المپیاد سربازان وظیفه موسسات کیفری استان در چهار رشته ورزشی فوتسال،دارت،تنیس رو میز و فوتبال دستی دو نفره با حضور ۱۲۰ ورزشکار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان، این از مسابقات به مدت سه روز و به میزبانی زندان مرکزی زاهدان برگزار و ورزشکاران در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.
مرادی معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان در مراسم اختتامیه با بیان اینکه امید است این مراسمات و جشنواره ها سبب این بشود که اندام خود را قوی بکنیم تا به خدا و خلق خدا خدمت شایسته داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد:واژه سرباز بعد از شهادت سردار دلها قوت و هویت گرفت.
ایشان تشریح کرد:ما زندانبانان تبلیغات منفور و مسموم معاندین را در سینه می کشیم اما بخش و نکته مهمی که امروز شاهد هستیم این است که در کنار اقدامات تامینی در موسسات کیفری فعالیت های اصلاحی و تربیتی ،جشنواره ها و برنامه های زیادی در طول سال در بخش های مختلف از جمله آموزش،مسابقات قرآنی،هنری ، مذهبی و... برای سه گروه هدف مددجویان،کارکنان و پرسنل وظیفه برگزار می کنیم که نشان دهنده برنامه ریزی و هدف گذاری در مسیر تحقق اولویت های سازمانی است.

سرهنگ نصرتی معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ،گفت: ستاد کل نیروهای مسلح برای پرسنل وظیفه و کادر برنامه ریزی جهت ارتقا سطح سلامتی و جسمی کارکنان دارد که ارتباط مستقیمی با توان روحی فرد دارد.

سرهنگ غلامرضا شجاعی فرمانده یگان حفاظت زندان های استان ضمن تشکر و قدردانی از میزبان و برگزار کنندگان سومین المپیاد ورزشی به ارائه گزارش مختصری از کم و کیف مسابقات پرداخت و گفت:سربازان وظیفه به عنوان نسل آینده ساز این نظام مقدس نیاز به شور و نشاط دارند تا با ایجاد انگیزه بتوانند با روحیه بالا در ایام خدمتی موثر واقع شوند و پس از خدمت مقدس سربازی به آغوش گرم خانواده بازگردند.

در پایان مراسم اختتامیه از نفرات و تیم های برتر ورزشی با اهدا لوح قهرمانی و هدیه تقدیر شد و به هریک از سربازان ورزشکار که در این جشنواره شرکت کردند ۲ روز تشویقی و به نفرات و تیم های برتر ۵ روز تشویقی اعطا شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha