جشن «نسیم مهر» در حمایت از خانواده زندانیان نیازمند گچسارانی

آئین بزرگداشت روز نسیم مهر(روز ملی حمایت از خانواده زندانیان) با حضور مسئولین قضایی و اجرایی ،خیرین و خانواده های مددجویان در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، فرشید قابضی مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان گچساران در این آئین با ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن و درخواست مساعدت و همکاری خیرین و نیکوکاران در جهت یاری رساندن به خانواده های نیازمند زندانی عنوان داشت: انجمن حمایت از زندانیان در راستای کاهش آسیب‌ ها، کمکهای ارزشمندی به خانواده زندانیان ارایه نموده ولی به‌طور قطع، اینگونه اقدامات حمایتی به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای خانواده هانخواهد بود.

وی افزود: همه خود را در قبال مشکلات اینگونه خانواده ها مسؤل بدانیم و در جهت توانمدسازی و کمکهای پایدار برای جلوگیری از چرخه جرم دستگیر و یاری گر آنان باشیم.

در ادامه حجه الاسلام شکوهیان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، نام گذاری روز ملی نسیم مهر را با هدف توجه بیشتر آحاد مردم به مشکلات خانواده زندانیان و لزوم حمایت همه جانبه از آنها دانست و افزود: امیدواریم همه ارگانها و سازمانهای مردم نهاد برای توانمندسازی خانواده های نیازمند زندانی بویژه اشتغال آنها گام بردارند.

در این برمراسم خیرین و نیکوکاران کمکهای مادی خود را به حساب انجمن حمایت گچساران واریز کردند.

انتهای خبر/

جشن نسیم مهر در حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند گچسارانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha