بهترین راهکار برای اصلاح و تربیت زندانیان نهادینه کردن فرهنگ کار در زندان‌هاست

مدیرکل زندان های همدان در بازدید از زندان نهاوند گفت:بهترین راهکار برای اصلاح و تربیت زندانیان نهادینه کردن فرهنگ کار در زندان هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان،مدیرکل زندان های استان از بخش های مختلف زندان نهاوند بازدید و با کارکنان ،سربازان وظیفه و زندانیان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان های استان همدان در بازدیدی 3 ساعته از قسمت های مختلف زندان نهاوند ضمن استماع مشکلات و درخواست های زندانیان، توصیه ها و رهنمودهایی در زمینه رفع مسائل آن ها ارائه کرد.

ذوالفعلی نژاد در بدو ورود به زندان نهاوند در راستای بررسی کیفیت غذای زندانیان از آشپزخانه و انبار مواد غذایی بازدید کرد و در ادامه با حضور در آسایشگاه سربازان، کارگاه خیاطی و اندرزگاه های مختلف با سربازان وظیفه و زندانیان به دیدار چهره به چهره پرداخت و به درخواست های و مطالبات آنان پاسخ داد.

مدیرکل زندان های استان در بازدید از کارگاه های اشتغال و در جمع کارکنان این زندان گفت: بهترین راهکار برای کاهش رفتارهای پرخطر و جلوگیری از آسیب های احتمالی در زندان، حضور حداکثری زندانیان در کارگاه های اشتغال و نهادینه کردن فرهنگ کار در میان آنها است.

ذوالفعلی نژاد در ادامه از شرکت قزل پروتئین نهاوند که نقش فعالی در بکارگیری و اشتغال مددجویان این زندان داشته نیز بازدید کرد.

شایان ذکر است شرکت قزل پروتئین نهاوند در زمینه پرورش، بسته بندی و توزیع آبزیان(ماهی و ...) در داخل و خارج فعالیت می کند و در حال حاضر 14 نفر از زندانیان اشتغالی زندان نهاوند در این مرکز مشغول به کار هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha