پاسخگویی قضایی در میزخدمت رئیس کل دادگستری و مقامات قضایی در زندان یاسوج

رئیس کل دادگستری به همراه دادستان مرکز استان وقضات دادسرای عمومی و انقلاب با حضور در زندان مرکزی یاسوج با 70 نفر اززندانیان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری به همراه سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان، و برخی از قضات دادگستری، در ادامه بازدید های مستمر خود از مراکز ندامتگاهی و در راستای سند تحول قضایی با حضور در زندان مرکزی یاسوج با تعدادی از زندانیان دیدار و پاسخگوی مطالبات آنان شدند.

بر اساس این گزارش رئیس کل دادگستری ضمن بازدید از کارگاههای اشتغال و و مهارت آموزی، مراکز درمانی و خوابگاهی وسالن ورزشی زندانیان در مرکز اجتماعات فرهنگی حضور یافته و با تعداد 70 نفر از زندانیان منتخب که مشکلات قضایی بیشتری داشتند ضمن دیداری چهره به چهره ، پاسخگوی مطالبات و مشکلات حقوقی و قضایی آنان شدند.

مراجع ارشد قضایی حاضر در این دیدار با مرخصی پایان حبس 11 نفر از زندانیان واجدالشرایط موافقت کردند.

منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان در این دیدار با تقدیر از حضور دلسوزانه مقامات قضایی در بین زندانیان افزود: دیدار بی واسطه مسؤلین قضایی در بین زندانیان نشان از تکریم زندانی و رعاییت حقوق شهروندی آنان است.

وی گفت: دیدار های نزدیک رئیس کل و مراجع قضایی با زندانیان، ما را در رسیدن به اهداف پیش بینی شده سازمان که همان تأمین امنیت بیشتر و موضوع مهم اصلاح و تربیت و باز اجتماعی شدن افراد بزهکار است نزدکیتر می کند.

در این دیدارمقامات قضایی استان در میز خدمت قضایی در فضایی آرام و صمیمی مطالبات و درخواستهای 70 نفر از آنان را مورد بررسی قضایی قرار داده و دستورات پیگیری لازم را جهت مرتفع نمودن مشکلات مبتلابه صادر کردند.

انتهای خبر/

پاسخگویی قضایی در میزخدمت رئیس کل دادگستری و مقامات قضایی در زندان یاسوج

پاسخگویی قضایی در میزخدمت رئیس کل دادگستری و مقامات قضایی در زندان یاسوج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha