اعطاء 18 مورد ارفاقات حقوقی به زندانیان واجد شرایط گچسارانی

دادستان عمومی و انقلاب گچساران در ادامه بازدید های مستمر خود، با حضور در زندان گچساران با زندانیان دیدار و از نزدیک در جریان مسائل قضایی آنان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد،مرادی پور رئیس زندان گچساران با اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام ادبیان دادستان شهرستان گچساران به همراه تعدادی از قضات شعبات مختلف در جریان این بازدید، با جمع کثیری از مددجویان ملاقات و ضمن دیدار چهره به چهره درخواستها و مطالبات قضایی آنان را مورد بررسی قرار داده و، دستورات مقتضی را برای رسیدگی صادر کرد.

وی با تقدیر از حضور مراجع قضایی بالاخص پیگیری دادستان شهرستان گچساران در جهت مرتفع نمودن مشکلات قضایی زندانیان افزود: حضور دادستان و قضات در زندان باعث دلگرمی زندانی و ارتقاء امنیت به جهت آرامش زندانیان برای رسیدگی بهتر پرونده های خود دارند.

در ادامه این بازدید ، حجت الاسلام ادیبان دادستان گچساران ضمن حضور در شورای طبقه بندی، این جلسات را در راستای رسیدگی به حقوق شهروندی و توجه افزونتر به مطالبات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری خواند و با اعطاء 18 مورد از ارفاقات ارفاقات قانونی به زندانیان واجدالشرایط موافقت نمود.

انتهای خبر/

اعطاء 18 مورد ارفاقات حقوقی به زندانیان واجدالشرایط گچسارانی

اعطاء 18 مورد ارفاقات حقوقی به زندانیان واجدالشرایط گچسارانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha