اردوی یک روزه فرهنگی و تفریحی  سربازان وظیفه زندان ساری

اردوهای فرهنگی موجبات ارتقاء مسئولیت‌پذیری جوانان و افزایش روحیه معنوی و تعمیق‌ باورهای‌دینی‌ را به ارمغان می آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، واحد فرهنگی زندان ساری به منظور تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی و ایجاد نشاط و شادابی در روحیه سربازان، یک دوره اردوی فرهنگی، تفریحی و ورزشی دریکی از مناطق جنگلی شهرستان ساری برگزار نمود.

سربازان وظیفه به سرپرستی کفشگری فرمانده یگان حفاظت زندان ساری و در فضای بسیار صمیمی در یک روز آفتابی منطقه زیبای پارک جنگلی شهید زارع به اردو رفتند.

پذیرایی در وعده های مختلف، بازی فوتبال گل کوچک، مسابقه طناب کشی، پیاده روی، خاطره گویی و اقامه نماز از جمله برنامه های این اردوی یک روزه بود.

عنایتی سرپرست اداره زندان ساری طی سخنان سربازان وظیفه را جوانان و حافظان دستاوردهای انقلاب وکشور درآینده خواند و اظهارداشت، مسئولیت اصلی آنان به عنوان سرباز وظیفه در لباس مقدس خدمت سربازی حفاظت و حراست از مراکز تأمینی و تربیتی است .

وی افزود: وظیفه داریم در جهت تقویت قوای جسمی و روحی و بالا بردن انگیزه وشادابی نسل جوان و پرتلاش گام های موثرتری برداریم .

وی اضافه کرد: این اردوها نه تنها موجب ارتقاء روحیه معنوی و تعمیق باورهای دینی در بین قشر جوان جامعه می شود، بلکه حس مسئولیت پذیری آنان را در حین خدمت افزایش می دهد.

سرپرست زندان ساری همچنین بر اجرای هدفمند و موثر دوره های آموزش نظامی و مهارت های اساسی زندگی جهت ایفای نقش مثبت در محیط خدمت و برقراری امنیت و حفاظت در زندان تأکید و اظهارداشت، این آموزش ها می تواند در اداره زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha