برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و حرفه‌آموزی اداره‌کل زندان‌های استان کردستان

جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان کردستان با هدف تحقق اولویت های سازمان برگزار و عملکرد واحدهای اشتغال و بنیاد تعاون زندانیان در زندانهای تابعه ارزیابی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان با حضور مدیرکل زندانهای استان ، معاون سلامت و اصلاح و تربیت، مدیرعامل بنیاد تعاون ، کارشناسان حوزه اشتغال و بنیاد تعاون زندانهای تابعه با هدف تحقق اولویت های سازمان برگزار و عملکرد واحدهای اشتغال و بنیاد تعاون زندانیان در زندانهای تابعه ارزیابی گردید.

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه اشتغال در بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و نامگذاری سال ۱۴۰۳ و همچنین اولویت های ابلاغی سازمان زندانهای کشور گفت: تلاش و همت مضاعف همه همکاران در راستای تحقق شعار سال و اشتغال پایدار و سرعت بخشیدن به فعالیت های حوزه اشتغال، مهارت و حرفه آموزی زندانیان ضروری است و با راه اندازی کارگاه های در دست احداث، اتفاقات مثبتی در این حوزه رقم خواهد خورد.

در ادامه جلسه، ساز و کار ساماندهی اسناد پرداختی مددجویان و عملکرد بنیاد و کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی سطح استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha