برپایی میز خدمت رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان در زندان‌های سراوان و خاش

در ادامه سلسله بازدیدهای میدانی از موسسات کیفری،حجت الاسلام علی موحدی راد رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان به همراه معاونان در سفر به شهرستان های سراوان و خاش از نزدیک و به صورت میدانی از زندان های این شهرستان ها بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان،موحدی راد و هیات همراه در معیت محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان در بدو ورود به موسسات کیفری مورد استقبال گروههای سرود سربازان وظیفه و مددجویان قرار گرفت و در ادامه نشستی با حضور رئیس دادگستری شهرستان،دادستان،قضات و کارکنان زندان بمنظور هم اندیشی و هم افزائی در محل زندان برگزار نمود و به رصد اقدامات و فعالیت حوزه های قضائی براساس شاخص های ۱۸ گانه قضائی پرداخت .

رئیس کل دادگستری در این نشست خدمت در استان محروم سیستان وبلوچستان را مصداق معامله با خدا یاد کرد و گفت: اگر برای خدا خدمت به خلق کنید توشه ای ارزشمند را به همراه دعای خیری بدرقه خود نموده اید که از هرچیزی بالاتر است و او را کفایت خواهد کرد.

با پایان نشست قضات با حضور درون بندها به بررسی مشکلات قضائی و درخواست های مددجویان پرداختند و تعدادی از مددجویان با توجه به نوع درخواست خود در دیداری چهره به چهره با رئیس کل دادگستری به بیان مشکلات پرونده ای و... پرداختند و موحدی راد در کمال سعه صدر پاسخگوی درخواست های مددجویان بود و دستورات لازم را به کارشناسان حوزه مربوطه ارجاع نمود.

لازم به ذکر است در این بازدید معاون مالی ، عمرانی و پشتیبانی ،معاون قضایی ریس کل در امور شوراهای حل اختلاف ، معاون منابع انسانی و امورفرهنگی ،معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان سیستان و بلوچستان و مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان حضور داشتند
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha