عبودیت و اخلاص دو ویژگی مهم حضرت امام خمینی(ره) برای مقابله با استکبار شرق و غرب بود

به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه سخنرانی و دعای توسل در نمازخانه اداره کل زندان‌های زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان، با تسلیت رحلت حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام خمینی(ره) در زندگی شخصی با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، فردی اخلاق مدار، مهربان و سرشار از عاطفه بود.
بنیادی افزود: امام خمینی(ره)با الگو قرار دادن ائمه اطهار (ع)در کنار ویژگی‌های خاص اخلاقی در زندگی شخصی ،با قدرت در مقابل استکبار شرق و غرب ایستاد و با توکل به خداوند بدون ترس با دشمنان انقلاب مقابله کرد.
مدیر کل زندان‌های زنجان در جمع کارکنان و سربازان اداره اظهار کرد: امام خمینی(ره) در طول عمر خود عبادت خالصانه پروردگار را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داد و موفقیت‌های آن حضرت در زندگی شخصی و اجتماعی حاصل اخلاص ایشان بود.

عبودیت و اخلاص دو ویژگی مهم حضرت امام خمینی(ره) برای مقابله با استکبار شرق و غرب بود
لازم به توضیح از قبل از سخنان مدیر کل زندان‌ها ،کارکنان و سربازان اداره کل زندان‌های زنجان، با قرائت دعای توسل یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha