سومین المپیاد ورزشی سربازان وظیفه استان البرز به ایستگاه پایانی رسید

سومین المپیاد ورزشی سربازان وظیفه زندان‌های استان البرز پس از 7 روز رقابت در رشته‌های در رشته های دارت، دو و میدانی، ثبت رکورد، مینی فوتبال، فوتسال، لیوانچینی، طناب کشی، استقامت، شطرنج و... به همت ادارات فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، در روز آخر این المپیاد و با حضور مدیر کل و مسئولان زندان‌های استان، فینال فوتسال بین سربازان وظیفه ندامتگاه کرج و فردیس برگزار که در نهایت تیم فوتسال کرج قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

فتحی مدیر کل زندان‌های استان البرز ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش و گرامیداشت سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، آزادی و امنیت امروز را مدیون لطف خدا و تلاش‌ها و مبارزات حضرت امام(ره) برشمرد.

فتحی دوره سربازی را دوره‌ی غیر قابل تکرار و نوستالژیک برشمرد که همگان با یادآوری خاطرات آن حسرت روزگار جوانی را می خورند که باید این دوران قدر دانسته شود.

مدیر کل زندان‌های استان دوران سربازی را نقطه عطف زندگی هر جوانی برشمرد که مسیر آینده زندگی را می‌تواند دراین ایام رقم زنند.

گفتنی است در این مراسم از نفرات برتر رشته‌های ورزشی تقدیر به عمل آمد. برای دیدن عکس‌های بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha