امید آفرینی برای خانواده زندانی قطعاً برکات دنیوی و اخروی به دنبال خواهد داشت

با حضور امام جمعه، مسئولین قضایی اجرایی و جمعی از خیرین و نیکوکاران استان ویژه برنامه تجلیل از خیرین و نیکوکاران حامی زندانیان زنجان،در سالن اجتماعات دادگستری زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این مراسم آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با قدردانی از همت خیرین استان در حمایت از خانواده زندانیان گفت:در سال‌های گذشته با فرهنگ سازی مناسب و با بهره‌گیری از ظرفیت صدا و سیمای مرکز زنجان گام‌های موثری در جلب کمک مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برداشته شده که ضروریست به جهت مشکلات اقتصادی موجود در جامعه این عزم ملی به سوی خانواده زندانیان نیازمند سوق پیدا نماید.

 امید آفرینی برای خانواده زندانی قطعاً برکات دنیوی و اخروی به دنبال خواهد داشت
نماینده ولی فقیه در استان در جمع مسئولین قضایی ،اجرایی و خیرین بیان کرد: هر قدمی که در راه کمک به خانواده زندانیان برداشته شود ضمن جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، موجبات گره گشایی از مشکلات خیرین در دنیا و سعادت اخروی آنان را تضمین خواهد نمود .
آیت الله خاتمی با تقدیر تلاش‌های صادقانه مدیر کل زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد:به جهت بازدیدهای سالیانه از مجموعه زندان‌های استان اقدام مدیریت و کارکنان زندان‌های استان در موضوع حرفه آموزی و اشتغال زندانیان شایسته تقدیر است.

 امید آفرینی برای خانواده زندانی قطعاً برکات دنیوی و اخروی به دنبال خواهد داشت
خاتمی در پایان این مراسم ضمن مقایسه زندان‌های ایران در دوران قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وضعیت زندان‌های کشور به هیچ وجه با دوران شاهنشاهی قابل مقایسه نبوده و ایدئولوژی انقلاب اسلامی زندان‌ها را تبدیل به مراکز اصلاحی و تربیتی نموده است.
در پایان این مراسم از ۲۰ نفر از خیرین حامی خانواده زندانیان زنجان تجلیل به عمل آمد .
لازم به توضیح هست در حاشیه مراسم بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی و یک باب مغازه به انجمن حمایت زندانیان توسط خیرین اهدا گردید.انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha