برگزاری مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان زنجان

با حضور امام جمعه زنجان، رئیس کل دادگستری، دادستان، مدیر کل زندان‌ها و جمعی از مسئولین اجرایی و خیرین و نیکوکاران مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان زنجان در سالن اجتماعات دادگستری زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این مراسم عباسی دادستان مرکز استان ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور مسئولین استانی و خیرین و نیکوکاران فهیم گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۳۰ خانواده زندانی در شهر زنجان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان بوده که با کمک درآمدهای پایدار و حمایت‌های خیرین توانسته‌ایم بخشی از نیازهای ضروری این خانواده‌ها را تامین نماییم.

برگزاری مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان زنجان
عباسی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۹۰ زندانی و خانواده زندانی در مجموعه انجمن حمایت از زندانیان در قالب اشتغال به کار در حال فعالیت بوده که این امر مهم گامی اساسی در کاهش آسیب‌های زندان خواهد بود.

برگزاری مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان زنجان
دادستان مرکز استان در مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بیشتر به خانواده زندانیان نیازمند همراهی و همسویی کلیه دستگاه‌های اجرایی و همچنین مایت‌های خیرین و نیکوکاران استان برای ایجاد زیرساخت‌های درآمدهای پایدار هستیم. در ادامه این مراسم بازرس مجمع انجمن حمایت از زندانیان زنجان گزارش یک ساله اقدامات صورت گرفته در این انجمن را قرائت نمود.

برگزاری مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان زنجان
در پایان این برنامه و پس از برگزاری انتخابات دو نفر از داوطلبین با انتخاب حاضرین برای یک سال در سمت بازرس مجمع عمومی انتخاب شدند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha