قرارداد بکارگیری 100 زندانی رای باز تهرانی امضا شد

در راستای ایجاد اشتغال برای زندانیان مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز به همراه مدیر زندان باز فشافویه از کارخانه صنعتی تولیدپارچه‌های بنر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در بازدید رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت مرکز و شمس‌زارع مدیر زندان نیمه‌باز از کارخانه تولیدی پارچه، تفاهم‌نامه بکارگیری ۱۰۰ زندانی به امضاء رسید.

منوچهر رحمانی گفت: یکی از اهداف انجمن در فراهم‌سازی بستر اشتغال زندانیان علاوه بر حمایت از خانواده زندانیان، بازاجتماعی شدن و جلوگیری از تکرار جرم و بازگشت زندانیان به زندان ها است و با حرفه‌آموزی زندانیان و کسب مهارت‌های حرفه‌ای و شغلی برای آنان زمینه‌های لازم برای اشتغال و ورود زندانیان به بازار کار در دوران پس از حبس فراهم می‌شود.

وی ضمن استقبال از کارآفرینان برای ایجاد اشتغال زندانیان در کارگاه ها خود افزود : با امضای تفاهم نامه فیمابین انجمن و این کارخانه زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر از مددجویان فراهم شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: شرایط بکارگیری زندانیان در کارگاه های بیرون از زندان فراهم است و کارآفرینان می توانند در جذب آنان با انجمن حمایت زندانیان قرارداد ببندند.

گفتنی است در حال حاضر انجمن با کارآفرینان متعددی قرارداد ایجاد اشتغال دارد و بیش از 500 زندانی در این کارگاه ها مشغول به کارند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha