گرامیداشت یاد شهدای خدمت در جوار یادمان شهدای گمنام دشت میشان

به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به شهدای خدمت در حادثه سقوط بالگرد زندانبانان همدانی با صعود به قله الوند یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، کارکنان اداره کل زندان‌های استان همدان با صعود به قله الوند یاد شهدای خدمت و تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جوار یادمان باشکوه شهدای گمنام دشت میشان زنده نگه داشتند.

صبح امروز مدیر کل و کارکنان زندان‌های استان همدان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا ضمن صعود به قله الوند، در کنار یادمان شهدای گمنام دشت میشان نسبت به شهدای جنگ تحمیلی، شهدای انقلاب و هشت شهید حادثه سقوط بالگرد ادای احترام کردند.
بروجنی مدیرکل زندان‌های استان در این همایش کوه پیمایی از شهدای خدمت به خصوص رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله شهید رئیسی به عنوان الگویی برای سایر خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: به راستی که شهادت مزد کسانیست که در راه یافتن مسیر حق، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.
بروجنی افزود: خدمت به مردم در هر شغل و موقعیتی اگر هم راستا با دستورات الهی و توصیه‌های امامان و معصومین باشد خودش نوعی عبادت است.
مدیرکل زندانهای استان با اشاره به شغل زندانبانی بعنوان یک فرصت برای خدمت به مردم گفت: مدد رساندن به افرادی که راه خود را گم کرده اند و نشان دادن مسیر درست به آنها زمینه باز اجتماعی شدن آنها را فراهم می‌کند و نجات یک فرد می‌تواند به آرامش یک خانواده و در نهایت ارتقاء امنیت در جامعه منجر شود و از آسیب‌های بیشتر جلوگیری می کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha