مراسم گرامی‌داشت سوم‌خرداد به یاد سیدالشهدای خدمت

کارکنان زندان‌های استان چهارمحال و بختیار به یاد شهید رئیسی زیارت عاشورا خواندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، امروز مراسم هفتگی زیارت عاشورا در نمازخانه اداره کل زندان های استان حال و هوای دیگری داشت. کارکنان زندان‌های استان نوای « یا ابا عبدالله» را با یاد شهدای خدمت زمزمه کردند.

مدیر کل زندان های استان در بخشی از این مراسم ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و ملت ایران، عشق به خدمت‌گذاری را ویژگی بارز شهید رئیسی برشمرد و گفت: آیت الله رئیسی با کوله باری از تجربه هرگاه صحبت از خدمت به اقشار مردم به میان می آمد در صف اول بود.

قبول مسئولیت های قضایی از اوان جوانی در کسوت دادیاری و سپس دادستانی کرج و همدان، ریاست سازمان بازرسی، دادستانی کل کشور، معاون اول قوه قضائیه، رئیس قوه قضائیه، تولیت آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری و ده ها مسئولیت دیگر نشان می دهد که ایشان به فرمایش رهبر معظم انقلاب خستگی را نمی شناختند.

حیدری افزود: علیرغم توهین و تخریب های جریانات معاند و فریب خورده ایشان دارای مدارج علمی و پژوهشی فراوان بودند و تاسیس مرکز تخصصی شیعه شناسی امام هادی(ع) و حوزه علمیه خواهران فطمه الزهرا(س) در تهران تنها بخشی از علاقمندی های این مقام برجسته انقلاب در حوزه کار تحقیقی و پژوهشی است.

مدیر کل زندان های استان ادامه داد: مردمی بودن، تواضع، کوشش شبانه روزی برای آبادی ایران اسلامی در وجود شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی متبلور بود و حضور پرشور مردم انقلابی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت نشانه قدردانی مردم از بیش ازچهل سال خدمت شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی است.ایشان دارای شخصیتی اخلاق‌مدار بود که همیشه مصالح نظام جمهوری اسلامی را در نظر داشت و جاهایی که علیه ایشان تخریب‌هایی صورت می‌گرفت در کمال کرامت و بزرگواری می گذشتند که نمود آن در مناظره های انتخاباتی بیشتر و به یادمادنی تر است.

حیدری به ارادت ایشان به امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: سالها خدمت در تولیت آستان قدس رضوی که همراه با نوآوری ها و خلاقیت هایی مثل ایجاد شبکه خادمیاران رضوی بود، در ذهن مردم ماندگار و در نزد امام رئوف ماجور است.

کارکنان زندان‌های استان با قرائت زیارت عاشورا، مداحی و سینه زنی یاد شهدای فتح خرمشهر به ویژه شهید زال یوسف پور و شهدای خدمت را گرامی داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha