پیام تسلیت مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در پی شهادت رئیس محترم‌جمهور

در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی،مدیر کل زندان های استان نیز در طی پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان ،متن پیام منتشره بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سَلَامٌ عَلَیٰ إِبْرَاهِیمَ کَذَٰلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِین

«درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می‏ دهیم در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود»
🔘 عروج آسمانی و شهادت گونه رئیس جمهور پرتلاش ،مردمی ،مخلص و ولایت مدار حضرت آیة اللّه دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ارزشمند ایشان مایه تاسف و تأثر همگان گردید.
رئیس جمهور خدوم و متعهد،و انقلابی ما که نقش خادم آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام را بر سینه داشت مزد اخلاص ،تعهد و پایداری خود بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرمان آزادی قدس شریف و جبهه مقاومت را با نوشیدن جام شهادت در راه خدمت به ملت شریف، مؤمن و انقلاب ایران اسلامی گرفت.و به راستی سید الشهدای خدمت لقبی با مسما برای این فرزند مکتب حضرت روح الله سلام الله علیه است.
🏴 شهادت سید محرومان در حین انجام خدمتگزاری و حضور میدانی در خادمی ملت ارزش کار و مجاهدت و تلاش و خط نورانی خدمت به ملت بزرگ ایران را برجسته نمود.
شهادت عصاره فضائل جمهور ایران، فخر و مباهات ابدی است که اجر و پاداش مردان خداست. شهادت خادم الرضا علیه السلام را به محضرامام زمان روحی و ارواحنا له الفدا ،رهبر معظم انقلاب حضرت آیةاللّه العظمی خامنه ای مدظله‌العالی و مردم ایران و همه همکاران و مجموعه زندان های استان اصفهان تبریک و تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای آن شهید راه خدمت و جهاد و همراهان بزرگوارشان حضرت آیت الله آل هاشم که سومین امام جمعه شهید استان آذربایجان شرقی است و وزیر با اخلاص و غیرتمند و عالم و دانا آقای دکتر حسین امیر عبدالهیان،استاندار مومن و متدین و جوان استان دکتر مالک رحمتی و سرتیپ پاسدار سید مهدی موسوی و کادر پرواز علو درجات و برای ملت ایران و خاصّتاً خانواده های معزز آنان صبر جزیل خواستارم.

علیرضا بابایی فارسانی
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha