تبیین و تشریح سیاست‌های سازمان زندان‌ها در جلسه شورای اداری زندان‌های کردستان

پیرو جلسه ویدئوکنفرانس رئیس سازمان زندانها و مدیران کل زندانهای کشور، جلسه شورای اداری زندانهای استان کردستان در روز سه شنبه اول خرداد ماه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان در جلسه شورای اداری ، که با حضور معاونین، رؤسا و مسئولین ادارات ستادی اداره کل و رؤسای زندانهای تابعه برگزار گردید، ضمن تسلیت ضایعه شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیأت همراه به حضور رهبر معظم انقلاب، خانواده شهداء و ملت شریف ایران اسلامی تصریح کرد آیت الله رئیسی نمونه بارز مجاهد فی سبیل الله و خادم ملت بود و شهادت مزد خدمت صادقه خادم الرضا (ع) در سالروز ولادت امام رئوف بود.

وی افزود: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب و با همت مسئولان ، هیچ خللی در اداره امور کشور وارد نخواهد شد و انشاء الله در انتخاباتی باشکوه، با حضور حداکثری مردم فهیم ایران اسلامی، رئیس جمهور جدید انتخاب خواهد شد.

محمدی در ادامه ضمن تبیین سخنان و دیدگاه رئیس سازمان زندانهای کشور در جلسه مدیران ستادی و استانی و تاکید بر اجرای دقیق موضوعات مورد تاکید جلسه ، افزود: بر اساس سیاست های اعلامی رئیس سازمان زندانها، توجه و اهتمام هرچه بیشتر رؤسای زندانها ، فرماندهان یگان حفاظت و مسئولین حفاظت و بازرسی زندانهای تابعه ، ضروری است و می بایست حضور مداوم در بندها و بخش های مختلف اندرزگاه ها ، نظارت بر حفاظت فیزیکی و نکات امنیتی ، نظارت و پیگیری امور مددجویان و ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در حوزه کاری ، در راس فعالیت رؤسای زندانها قرار گیرد.

در ادامه جلسه معاونین و رؤسای ادارات ستادی، گزارشی از روند اقدامات حوزه کاری خود ارائه و راهکارهای لازم را به رؤسای زندانها پیشنهاد دادند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha