برگزاری جلسه شورای اداری اداره کل زندان های هرمزگان

در راستای جلسه ویدیو کنفرانس رئیس سازمان زندان ها و تاکیدات ایشان با هدف ارتقا امنیت در ایام پیش رو جلسه شورای اداری اداره کل زندان های هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، این جلسه که با حضور مدیر کل زندان های استان، روسای ستادی، مدیر زندان مرکزی و رئیس کانون اصلاح و تربیت برگزار شد، بشیر سردار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جان کاه رئیس جمهور فقید اسلامی ایران دستورات رئیس سازمان را در خصوص تمشیت امور در ایام پیش رو به اعضای شورای اداری تبیین و ابلاغ نمودند.

مدیر کل زندان های هرمزگان گفت: اقتدار، امنیت و نظم زندان ها باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد تا از حوادث نا گوار و غیر قابل جبران جلوگیری به عمل آید. سردار همچنین توجه به کارکرد پرسنل شیفت و بروز رسانی و افزایش دوربین های مداربسته و افزایش حساسیت ها در جلوگیری از ورود اشیاء ممنوعه را مورد تأکید قرار داد.

وی عنوان کرد در کار زندانبانی رخوت و سستی معنا ندارد و اگر تمایلات نفسانی در کار ورود کند توفیقی نخواهیم داشت لذا با برنامه ریزی دقیق و علمی فعالیت های اصلاحی و تربیتی موجبات اقتدار و امنیت را در مجموعه فراهم آوریم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha