آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های خراسان شمالی در دهه کرامت

30 زندانی جرائم غیر عمد و نادم از زندانیان استان خراسان شمالی آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام براتی‌زاده رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی، گرجی مدیرکل زندانها و خیران تعداد 30 زندانی جرائم غیرعمد و نادم با بدهی 280 میلیارد ریال با کمک خیران و گذشت شکات آزاد، و به آغوش خانواده بازگشتند.

حجت الاسلام ‌براتی‌زاده در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و نادم که در سالن اجتماعات زندان مرکزی بجنورد برگزار گردید در سخنانی اظهار داشت: از مجموع این تعداد زندانی20 نفر زندانیان جرائم غیرعمد و 10 نفر نیز مربوط به جرائم عمد می‌باشندکه با ارفاقات قانونی شرایط آزادی آنان فراهم گردید.

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد و نادم زندانهای خراسان شمالی در دهه کرامت

وی با اشاره به سیره امام رضا(ع) ،گذشت و بخشش را از ویژگی های آن امام همام دانست و اعلام داشت: راه نجات بشریت امروزی تمسک و پیروی از ائمه معصومین(ع) است.وی در جمع زندانیان بجنورد بر مشارکت زندانیان در فعالیت های فرهنگی و اصلاحی و تربیتی تأکید نمود و باز اجتماعی نمودن زندانیان را هدف غایی دستگاه قضا دراستفاده از مجازات حبس دانست.

عبدالرحیم گرجی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی نیز در مراسم آزادی زندانیان اظهار داشت: خیران برای آزادی این تعداد از زندانیان 15 میلیارد ریال کمک، و شکات نیز 114 میلیارد ریال گذشت داشتند و الباقی مبلغ شامل آورده زندانیان،وام و پذیرش اعسار بوده است.

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد و نادم زندانهای خراسان شمالی در دهه کرامت

مدیرکل زندانهای خراسان شمالی در ادامه افزود: تعداد 10 نفر از زندانیان جرائم عمد نادم نیز با ارفاقات قانونی آزاد شدند و 120 زندانی جرائم غیر عمد هم‌اکنون با بدهی 720 میلیارد ریال در زندانهای این استان، چشم انتظار کمک و حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد و نادم زندانهای خراسان شمالی در دهه کرامت

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha