پیام تسلیت مدیرکل زندان‌های همدان به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان

حمزه بروجنی مدیرکل زندان‌های استان همدان با صدور پیامی، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، مدیرکل زندانهای استان در پیامی ضمن ابراز تاثر و تاسف از حادثه جانسوز شهادت خادم الرضا(ع) و هیئت همراه، از ایشان به عنوان رئیس جمهوری محبوب، مردمی و متعهد نام برد که رفتارش الگویی مناسب برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

متن پیام بروجنی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

خادم الرضا رئیس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) دعوت حق تعالی را لبیک گفت و مزد سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را از امام هشتم شیعیان دریافت کرد.
شهادت این عالم بزرگ و جمعی از خادمان انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

وقوع حادثه سقوط بالگرد و شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان بزرگوار ایشان در حال خدمت نشانه تعهد، شجاعت و شهامت ایشان و عرق حقیقی به نظام مقدس و مردم ایران اسلامی است که باید سرمشقی برای همه خدمتگذاران و مسئولان کشور باشد.

اگرچه این ضایعه دردناک، جانسوز و غیرقابل باور، ملت ایران را در بهت و اندوهی بزرگ فرو برده و عمق فاجعه به حدی است که تا سالها التیام نمی یابد اما آنچه در ذهن مردم قدرشناس ایران زمین تا همیشه باقی خواهد ماند تصویر مردی است ولایت مدار، عدالت محور و مردم گرا.
سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارم.

حمزه بروجنی

مدیرکل زندانهای استان همدان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha