نشست مشترک مدیرکل زندان‌ها و مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) زنجان

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان ها با سلیمانی مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دیدار و گفتگو کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،در این نشست بنیادی ضمن قدردانی از همکاری ها و مساعدت های صورت گرفته از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: زندانی و خانواده زندانی قطعاً یکی از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که نیازمند توجه و رسیدگی اند.
وی اظهار کرد:در این شرایط حساس اقتصادی کشور، زندانیان و خانواده های آنان از نظر معیشت و درآمدزایی دچار مشکلات حاد می باشند که می‌بایست دستگاه های متولی حمایت در کشورنگاه خاص به این افراد داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه هیچ اعتبار حمایتی در مجموعه زندان ها وجود ندارد، بیان کرد: تنها متولی موضوع حمایت از زندانیان انجمن ها هستند که در قالب سازمان‌های مردم نهاد به وسیله خیرین و نیکوکاران و بعضا از طریق درآمدهای داخلی فعالیت دارند.
وی خاطرنشان کرد: دایره مسائل ، مشکلات و گرفتاری های خانواده زندانیان بسیار وسیع بوده و قطعاً بدون ورود دستگاه‌های حمایتی شاهد گسترش روز افزون چرخه جرم در جامعه خواهیم بود .
در این نشست سلیمانی ضمن قدردانی از حضور مدیر کل زندان ها ،بر ضرورت توجه به مسائل و مشکلات خانواده زندانیان اشاره و آمادگی مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را جهت حمایت از این اقشار ضعیف و آسیب پذیر اعلام نمود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha