رئیس‌کل دادگستری یزد از کانون اصلاح و تربیت استان بازدید کرد

همزمان با دهه کرامت رئیس کل دادگستری جدید استان یزد با مددجویان به صورت چهره به چهره دیدار و جهت حل مشکلات قضایی آنها قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طهماسبی رئیس کل دادگستری جدید استان یزد در معیت رضا مقبلی مدیرکل زندان‌های استان از قسمت های مختلف کانون اصلاح و تربیت استان از جمله فضاهای اشتغال، فرهنگی و آموزشی و آسایشگاه بازدید نمود.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی فضای کانون اصلاح و تربیت یزد را بسیار کم نظیر هم به جهت معماری و هنر سنتی اصیل یزدی و هم از نظر امکانات و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی دانست و توصیه نمود: مددجویان باید از این فرصت در جهت خودسازی و کسب مهارت بهره کافی را ببرید تا پس از آزادی زندگی سعادتمندی را تجریه نمایند.

رئیس کل دادگستری استان یزد ضمن قدردانی از تلاش مسئولین، کارکنان و مربیان کانون اصلاح و تربیت در راستای بازپروری مددجویان بیان نمود: آموزش‌ها باید عمیق به نحوی باشد که ما شاهد بازگشت مجدد مددجویان نباشیم.

گفتنی است مددجویان ضمن خیرمقدم به رییس کل دادگستری جدید استان یزد به اجرای سرود پرداخته و در ادامه مشکلات قضایی خود را مطرح نمودند.

تصاویر بیشتر را از اینجا مشاهده کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha