مراسم سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در اندرزگاه زنان بیرجند با چاشنی آزادی برگزار شد

در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مراسمی با حضورمعاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان،روسای ستادی،خدام رضوی و برش کیک با چاشنی آزادی دو زندانی از اندزگاه زنان بیرجندرقم خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،«میامی»رئیس بازداشتگاه عمومی گفت: اندرزگاه زنان بیرجند در امور قرآنی پیشتاز می باشد که با توجه به حجم بالا علاقه مندی زندانیان در سال گذشته دارالقرآن دیگری نیزراه اندازی شد.

وی با بیان این که زمینه تمام جرائم بیکاری و نداشتن حرفه شغلی می باشد افزود:اندرزگاه زنان چندین کارگاه فعال نیز دارد که 92 درصد زندانیان در این کارگاه ها علاوه بر حرفه آموزی برای خود شغلی نیز یاد می گیرند.

وی ادامه داد: تعدادی از مدجویان نیز مشغول به اشتغال نشسته می باشند.

حجت السلام «درخشی» از علما حوزه گفت: حضرت معصومه (س) شخصیت جامع داشت که می‌تواند الگویی برای زنان و دختران جامعه ما باشد و برای این الگو بودن باید مطالعه و شناخت خود را نسبت به شخصیت آن حضرت افزایش دهند.
وی در ادامه از ولایتمداری، روشنگری، بصیرت، فراگیری و نشر احکام دینی به عنوان اهم ابعاد شخصیت حضرت معصومه یاد و پیرامون هر یک شرحی بیان کرد.

مولودی خوانی توسط کربلایی« صحرایی»، پرچم گردانی بارگاه رضوی توسط خدام در بین زندانیان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در ادامه مراسم با حضور حاضرین در جلسه نام دو زندانی خوانده شد که با همت انجمن حمایت زندانیان بیرجند ومدکار اندرزگاه زنان نیز آزاد شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha