دیدار مدیرکل زندان‌های خوزستان با مدیرکل دیوان محاسبات استان

روشان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان خوزستان با حضور در دیوان محاسبات استان با دکتر کعب عمیرمدیرکل دیوان محاسبات این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان ، روشان مدیر کل زندان ها ضمن تبریک انتصاب دکتر کعب عمیر به عنوان مدیر کل دیوان محاسبات ضمن ارائه خلاصه‌ای از وضعیت نیروی انسانی و شرایط زندانیان و کارکنان زندان و فضای زندانهای استان افزود : دیوان محاسبات را به عنوان مشاوری امین در کنار خود می‌دانیم و از راهنمایی‌های ارزشمند همکاران دیوان محاسبات به بهترین نحو استفاده می کنیم .
دکتر کعب عمیر با بیان اولویت های دیوان محاسبات در حل مشکلات معیشتی و درمانی مردم بیان داشتند: دیوان محاسبات حامی مدیرانی است که در چارچوب قانون در حال خدمت رسانی به مردم هستند و نباید اقداماتی صورت گیرد که ریسک پذیری از این مدیران گرفته شود.

دیدار مدیرکل زندان‌های خوزستان با مدیرکل دیوان محاسبات استان


در این دیدار که با حضور معاونین مدیر کل زندان ها اناری و خادم ، احمدیان ذیحساب اداره کل زندان ها و منصوری رئیس اداره عمومی زندان های خوزستان پیرامون مباحثی همچون مشکلات تأمین منابع مالی، مشکلات تغذیه زندانیان وفضای فیزیکی زندان ها … بحث و تبادل نظر گردید.

انتهای خبر/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha